onsdag 17 augusti 2011

Höstnytt i garderoben!

Efter utrensning i garderoben tog jag ett par dagar i stan när skruttet var på dagis. Det finns en hel massa fint i butikerna just nu, både för mig och liten. Visst vill man att sommaren bara ska fortsätta för evigt, men är det något jag älskar så är det höstkläder! Dom vill jag inte vara utan. Jag vill ha en helt ny garderob, men det får vänta för skruttet går först!



Söta tights & söt kofta från H&M.


Kofta med hjärtformade fickor & kläning från Zara.


Skruttets kusin hade så underbara byxor på sig i helgen och jag blev kär. De kommer från märket Aya Naya, och finns fortfarande på vissa webshoppar. Dock inte i skrutt storlek...Men jag hittade samma modell i en höstigare variant hos Kappahl. Jättefina på!

Jag upptäckte när jag kom hem att det mesta som följt med hem var blått och grått. Precis som i min egen garderob! Tur att skrutt har mycket färgglatt man kan kombinera med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar